آیا با اصول طراحی سایت آشنا هستید
16/12/2016
نام دامنه
کدام نام دامنه برای طراحی سایت شما مناسب است
16/12/2016
نمایش همه

آشنایی با تبلیغات کلیکی و کاربرد آن ها

 

در موتور های جستجو گر به منظور تبلیغات و بازار یابی اینترنتی ، گزینه ای به نام تبلیغات کلیکی وجود دارد که به انواع و اقسام طراحی سایت ها ارائه می گردد . نام این تبلیغات به این دلیل تبلیغات کلیکی می باشد که موتور های جستجو به ازای هر تعداد کلیک بر روی این تبلیغات از وب سایت مورد نظر هزینه ای دریافت می نماید . این نکته را به خاطر بسپارید که میان این روش و دیگر روش های رایگان مثل بهینه سازی سایت و سئو ( که از متد های دیگر تبلیغات گرفته شده است ) تفاوت هایی وجود دارد .

روش عملکرد تبلیغات کلیکی :

روش کارکرد این تبلیغات کلیکی به این صورت است که هنگامی که یک کاربر در کادر جستجوی موتور های جستجو گر عبارتی را جستجو می کند اگر یکی از کلمات آن ها همانند واژ ه های کلیدی طراحی سایت شما بود ، تبلیغات تان به نمایش در خواهند آمد ، لذا می بایست درخواست تبلیغات تان را برای رسیدگی بیان کنید تا پس از با هر کلیک از سوی کاربران هزینه ی آن از حساب تان کم شود .

تبلیغات کلیکی

برقراری ارتباط میان کلمات کلیدی و اهدف کاربر در تبلیغات کلیکی :

در واقع اگر تبلیغات شما هیچ گونه مخاطبی نداشته باشد ، نیازی به پرداخت هزینه ندارید . این نکته را به یاد داشته باشد که اگر کاربر روی آگهی تان کلیک نماید اما مطلبی به وی نشان داده نشود نیز باز هم هزینه از حساب شما کم خواهد شد از این رو در استفاده از تبلیغات کلیکی حتما این نکته را به یاد داشته باشید که از ارتباط میان اهداف بازدیدکنندگان طراحی سایت و کلمات کلیدی استفاده شده در تبلیغات اطمینان حاصل نمایید .

نتیجه گیری :

ممکن است این روند تبلیغاتی بسیار ساده به نظر برسد اما در اصل یکی از بزرگ ترین نگرانی های تازه کاران در فرآیند تبلیغات به حساب می آید . از این رو اگر از این راه کار به صورت صحیح استفاده نمایید نتایج خوبی را برای وب سایت تان به همراه خواهد داشت . تحلیل و بررسی نوع تنظیمات وب سایت تان حتی پیش از شروع  تبلیغات کلیکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .