طراحی سایت
چگونه رتبه طراحی سایت را در گوگل افزایش دهیم
13/04/2019
طراحی وب
کاهش هزینه های اضافی طراحی سایت
14/04/2019
نمایش همه

انتخاب بهترین ابزار ها برای طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

انتخاب بهترین ابزار ها برای طراحی سایت ریسپانسیو طراحی سایت پاسخگو یک مفهوم فانتزی نیست و یک ضرورت است. بدون تردید در مورد این واقعیت است که دستگاه های تلفن همراه و دستگاه های قابل حمل در حال برداشتن بیشتر طراحی سایت ها هستند و نیازی به یک صفحه کوچک و کوچک برای دسترسی به این دستگاه های جدید نیست. منظور از طراحی سایت پاسخگو من مطمئن هستم شما در حال حاضر شما همه چیز را در مورد این موضوع می دانید، اما امروز ما کمی بیشتر به جزئیات و بحث در مورد یکی از جدیدترین روش ها، تصاویر پاسخگو. متاسفانه نه تنها اندازه طراحی سایت ها مهم است، بلکه اندازه عناصر تعاملی بیشتر، مانند تصاویر است. ساخت سایت از بهترین و کارآمد ترین خدمات وب سایت لیموترش می باشد که در کمترین زمان و با کمتربن هزینه برای مشتری های عزیز به راحتی به اجرا درمیاید.

چرا اندازه تصویر در طراحی سایت مهم است؟

به خصوص از آنجایی که مردم بیشتر و بیشتر شروع به استفاده از دستگاه های تلفن همراه کردند، اندازه تصاویر به یک مشکل بزرگ در طراحی سایت تبدیل شد. به یاد داشته باشید که همه از اینترنت از استفاده نمی کنند، اما بسیاری از آنها در پهنای باند خود، که معمولا محدود است، انجام می شود. و اگر بازدید کننده بخواهد طراحی سایت خود را از یک منطقه با پوشش اینترنت ضعیف به دست بیاورد، اتصال ممکن است به اندازه کافی سریع نباشد تا تصویر را در زمان مناسب به بار بگذارد. وقتی تعداد زیادی از تصاویر لود می شوند، این افراد بیشتر از طراحی سایت خود رها می شوند. آنها نمی خواهند تصاویر خود را به همه چیز آهسته کند و قطعا نمی خواهیم پهنای باند محدود خود را برای بعضی، شاید، تصاویر نامناسب مصرف کنیم. در حال حاضر برخی از تکنیک های وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقابله با این رویکرد، تصاویر آفتاب و چندین دیگر. گزینه های زیادی در طراحی سایت وجود دارد اگر چه ایده تصاویر پاسخگو کاملا جدید است.

 

طراحی سایت

روش شناسی در طراحی سایت پاسخگو

همچنین مهم است بدانید که چرا تصاویر پاسخگو یکی از سخت ترین بخش های روش شناسی طراحی سایت پاسخگو هستند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که تمام این ابزارها در بالا ذکر شده روش های مختلف هک کردن CSS هستند و هیچ کدام از آنها در طراحی سایت کامل نیستند. در حالی که این ابزار فوق العاده است که خود را با وضعیت سازگار می کند، ما آنرا در حال حاضر نداریم و می دانیم که آیا تا به حال دستان خود را بر روی چیزی در طراحی سایت شبیه سازی کرده ایم. موضوع اصلی با کاهش تصاویر این است که شما نمی توانید عکس هایی را که برای یک صفحه نمایش 27 اینچی در نظر گرفته شده است به خوبی در ایفون ببینید. شما به سادگی نمی توانید. یک تصویر کل جدید باید برای یک دستگاه کوچکتر آپلود شود. تصاویر پاسخگو بسیار بیشتر از تصاویر کاهش یافته است و در کنار ابعاد صفحه نمایش یا مرورگر موارد بیشتری در طراحی سایت وجود دارد.

چیزهایی مانند کیفیت صفحه نمایش تراکم پیکسل، قابلیت رنگ، اتصال و انواع ورودی نیز باید در طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، اگر یک دستگاه تلفن همراه نیاز به دانلود یک عکس بزرگ و سپس آن را به اندازه صفحه به اندازه کافی بزرگ، پهنای باند زیادی خواهد شد هدر رفته است. تمام ابزار فوق در طراحی سایت محدود است، این را در ذهن داشته باشید! بعضی از آنها، البته، برای پروژه های شما بسیار کار خواهند کرد. به منظور پیدا کردن یکی از بهترین ها برای شما مناسب است، ممکن است برخی موارد را در نظر بگیریم. اینها به شما در تصمیم گیری کمک می کنند و در نهایت، راه حل متناسب برای پروژه طراحی سایت خود را انتخاب کنید.

 

طراحی سایت

اعتبارسنجی در طراحی سایت

اگر شما دمدمی معتبر هستید، بعضی از روشها ممکن است برای شما بهتر از دیگران در طراحی سایت کار کنند. ابزارهایی از عناصر مختلف برای کارکردن استفاده می کنند و این عناصر ممکن است در آینده به طور استاندارد تبدیل شوند، اما در حال حاضر آنها از دستورالعمل های فنی نامعتبر است، به این معنی که فایل HTML در طراحی سایت معتبر نخواهد بود. اهمیت محتوانویسی در طراحی سایت مهم این است که چه مقدار محتوایی را که قبلا در وبلاگ قرار داده اید، بخواهید از این ابزار در طراحی سایت استفاده کنید. اگر شما یک وبلاگ سه ساله دارید، قطعا برخی از تصاویر برای شما تغییر خواهد کرد.

ممکن است لازم باشد هر پست و هر تگ تصویر را در طراحی سایت مرور کنید و همه چیز را با دست تغییر دهید. هفته ها طول خواهد کشید تصاویر سازگار ممکن است بهترین راه حل در اینجا باشد، زیرا با تغییرات نشانه گذاری کار نمی کند. چه تصاویر سازگار، ساده است. این درخواست های مسیریابی برای تصاویر را از طریق یک فایل پی اچ پی ارسال می کند که تصاویر را در اندازه مناسب برای صفحه در طراحی سایت نمایش می دهد. اگر، با این حال، یک پروژه کوچک داشته باشید و می توانید هر عکس را به روز کنید، فکر می کنم باید این کار را در طراحی سایت انجام دهید.

 

طراحی سایت

ضرورت نشانه گذاری ویژه در طراحی سایت

یکی دیگر از مهمترین چیزهایی که باید هنگام محاسبه مقدار زیادی مورد توجه قرار گیرد این است که آیا ابزار مورد استفاده شما نیاز به اضافه کردن ویژگی های خاص برای هر عنصر تصویر در طراحی سایت دارد. برخی از ابزارها نیاز به استفاده از HTML خاص دارند. در حالی که هیچ کدام از این نحوها از نقطه نظر معنایی خطایی وجود ندارد، ممکن است وقتی که شما 400 عکس در طراحی سایت خود اضافه کرده باشید، کار ساده ای نیست. در صورت برگشت به ویرایش هر عنصر گزینه ای برای شما نیست، سپس تصاویر بهترین شرط می باشد. حالا شما می توانید طراحی سایت خود را با استفاده از ابزار طراحی سایت پاسخگو تست کنید.

استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت برخی از تکنیک های ذکر شده در بالا از جاوا اسکریپت استفاده نمی کنند، در حالی که دیگران در طراحی سایت انجام می دهند. این بستگی به بسیاری از انتخاب شما دارد، اما من از انتخاب تکنیکی که از جاوا اسکریپت خودم استفاده می کنم اجتناب می کنم. هنگامی که شما از سیستم عامل های تلفن همراه فکر می کنید، در طراحی سایت جاوا اسکریپت بهترین زبان برنامه نویسی برای استفاده نیست.

 

طراحی سایت

برش یا تغییر اندازه در طراحی سایت

شما همچنین باید از خودتان بپرسید که چگونه می خواهید ابزارهایی که استفاده می کنید برای کار با این تصاویر؛ برخی از آنها ممکن است آنها را تغییر اندازه دهد، برخی دیگر ممکن است آنها را در طراحی سایت برسانند. در حالی که هر دو دارای مزایا هستند، آنها نیز دارای معایب هستند. اگر یک عکس بزرگ بگیرید و آن را تغییر دهید، ممکن است محتوای دیگر در اندازه کوچکتر در طراحی سایت مشاهده نشود. از سوی دیگر، برداشتن یک تصویر ممکن است حتی بیشتر آسیب برساند، زیرا محتویات بریده شده می تواند یک تصویر خوب را به یک بد بدل کند، زیرا جزئیات مهم از دست رفته است. ممکن است بهترین گزینه در این مورد باشد، زیرا این امر به شما اجازه می دهد تا درمورد منابع و موقعیت های مختلف خاص در طراحی سایت صحبت کنید.

 

آیا از پی اچ پی یا چیز دیگری در طراحی سایت استفاده می کنید؟

شما ممکن است به خودتان اهمیتی ندهید، اما ابزارهایی که در طراحی سایت استفاده می کنید انجام می شود. برخی از آنها مبتنی بر جاوا اسکریپت هستند. این نیاز به یک سرور آپاچی دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از طراحی سایت ها در روبی یا پایتون، نه تنها در PHP اجرا می شوند. تصاویر پاسخگو یکی از ابزارهای برتر با استفاده از پی اچ پی در طراحی سایت است.

بررسی آزمایش پهنای باند در طراحی سایت اگر تست پهنای باند کاربر چیزی است که شما می خواهید به عنوان بخشی از تصمیم گیری در طراحی سایت استفاده کنید، برخی از ابزارهایی وجود دارد که آن را انجام می دهند. اگر چه دانلود فایل تست بسیار سخت نیست و زمان دانلود را اندازه گیری می کند، متاسفانه هیچ پرسرعت پهنای باند بومی در طراحی سایت وجود ندارد. ابزار با استفاده از این تکنیک ممکن است یک یا دو ثانیه کندتر باشد، اما مزیت دریافت تصویر بر اساس پهنای باند فعلی شما یک دارایی در طراحی سایت است.

 

طراحی سایت

بررسی معایب ابزار طراحی سایت

اکثر این ابزارها یک آپدیت بسیار خوب هستند اما شما هرگز نمی دانید. اکثر این ابزارها کاملا شخص ثالث هستند و اگر پایین باشند درخواست های طراحی سایت شما را پردازش نمی کنند و تصاویری را که مطابق با اندازه صفحه نمایش کاربر هستند ارائه نمی دهند. با استفاده از برنامه های شخص ثالث، شما همیشه در معرض خطر خرابی در طراحی سایت قرار می گیرید، بنابراین شما نیز باید از این ناهماهنگی با مشکل فکر کنید. اگر شما نمی خواهید برنامه های شخص ثالث را به فایل های خود دسترسی داشته باشید، سپس تصویر پاسخگو سمت سرور را در طراحی سایت امتحان کنید.

آیا واقعا به یک ابزار جهت طراحی سایت نیاز دارید؟ اگر طراحی سایت شما وردپرس را اجرا کند، ممکن است حتی به چنین ابزار دیگری نیاز نداشته باشید. از وردپرس گزینه ای دارد که تصویر شما را کاهش می دهد، بنابراین می توانید انتخاب کنید کدام یک را در طراحی سایت انتخاب کنید. و من کاملا مطمئن هستم که برخی از دیگر سیستم های مدیریت محتوا دارای ویژگی های مشابه هستند. در این مورد، استفاده از برنامه شخص ثالث ممکن است حتی در طراحی سایت ضروری باشد.

 

طراحی سایت

راه حل های وردپرس در طراحی سایت

چند سال پیش، استیو جابز گرفتار شد و گفت: “یک برنامه برای آن در طراحی سایت وجود دارد” یک بار بیش از حد. اگر می خواهید وردپرس استیو جابز باشد، ممکن است بخواهید بگویید “یک پلاگین برای آن در طراحی سایت وجود دارد”، زیرا افزونه هایی برای همه چیز در وردپرس وجود دارد. تکنیک های تصاویر در طراحی سایت پاسخگو اگر تکنیک های تصاویر پاسخگو چیزی است که شما علاقه مند هستید، باید بدانید که در حال حاضر یک انجمن رسمی در حال بحث و در حال توسعه برای آن در طراحی سایت است. شما می توانید جامعه را در اینجا پیدا کنید شما می توانید از آنجا بیاموزید، افراد بیشتری را که علاقه مند به یک موضوع هستند و حتی با افراد کلیدی صنعت ارتباط برقرار کنند، در طراحی سایت مطلع کنید. در صورتی که می خواهید داستان پشت تصاویر پاسخگو را بدانید، باید این داستان را بخوانید. شما ممکن است زیاد از آن یاد نگیرید، اما اگر بخواهید موضوع را بخوانید در طراحی سایت بسیار خوب است.

 

اندازه تصاویر در طراحی سایت پاسخگو

بنابراین شما فکر می کنید همه چیز را در مورد طراحی سایت پاسخگو می دانید. خوب، به نظر می رسد هنوز چیزی جدید وجود دارد که شما نمی دانید و یا حداقل به خوبی از آن آگاه نیست. تصاویر پاسخگو به عنوان عنصر دیگری از مفهوم “طراحی سایت پاسخگو” اهمیت دارد. شما باید بلافاصله بیرون بیایید و چندین گزینه را دنبال کنید و برای شما یک مورد مناسب را پیدا کنید و در صورتی که تصمیم بگیرید به یک مورد در طراحی سایت نیاز دارید. از آنجا که بسیاری از گزینه های در دسترس وجود دارد، اگر شما واقعا نیاز به آن را احساس کنید، استفاده از یکی از آنها در طراحی سایت شرم آور نیست.