طراحی سایت
نحوه ایجاد طراحی سایت کاربرپسند
21/05/2019
طراحی نرم افزار
نحوه عملکرد ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت
21/05/2019
نمایش همه

سئو منفی در طراحی سایت چیست

طراحی سایت با زبان کد نویسی XML

طراحی سایت با زبان کد نویسی XML

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

سئو منفی در طراحی سایت چیست دست یافتن به رنکینگ برتر گوگل فضای رقابتی میان مدیران سایت ها به وجود آورده و هرکدام در تلاش هستند تا با تولید محتوای مفید , بهینه سازی و سئو مناسب به بالاترین نتایج گوگل برسند. چرا که طراحی سایت موجب رونق گرفتن کسب و کارها شده از این رو عده ای تلاش می کنند تا با انجام فعالیت های منفی سایت های رقبای خود را پایین بکشند تا سریع تر به جایگاه بالاتر دست یابند. البته این امری نا جوانمردانه است که موجب کاهش رتبه طراحی سایت می شود. اما از آن جایی که بسیار زمان بر و هزینه بر است به روی سایت های کوچک و دارای رتبه ی پایین انجام نمی شود و هدف اصلی سایت های قدرتمند و رتبه یک هستند. البته ابزارهای گوناگونی برای شناسایی فعالیت های سئو منفی وجود دارد که به مدیران سایت ها کمک می کند تا هرچه سریع تر از این اقدامات مخرب آگاهی پیدا کنند و طراحی سایت خود را نجات دهند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

سئو منفی طراحی سایت چه زمانی رخ می دهد؟

تصور کنید یک صبح که خواب بیدار می شوید و به بررسی جایگاه طراحی سایت خود می پردازید متوجه افت شدید رتبه سایتتان می شوید. این اتفاق در حالتی که شما تمامی الگوریتم های گوگل را رعایت کرده باشید امری کاملا غیر طبیعی است و احتمالی که به گمان می رسد انجام فعالیت های سئو منفی علیه طراحی سایت شما است. سئوی منفی را افرادی به صورت آگاهانه و با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه برای طراحی سایت شما انجام می دهند و گوگل قدرت تشخیص این مسئله را ندارد که این فعالیت ها توسط افراد ثالثی در حال انجام است و نهایتا به جریمه و افت رتبه شما می انجامد.

 

تکنینک های سئو منفی شامل موارد زیر هستند:

  • لینک دهی های نامناسب و غیر مرتبط
  • ارائه لینک های بی کیفیت و لینک های اسپم شده
  • استفاده از عنوان و محتوای بی ربط
  • هک کردن طراحی سایت
  • خذف کردن بک لینک های طراحی سایت
  • انتشار مطالب طراحی سایت شما به صورت غیر مجاز در سایت های دیگر
  • اقدامات مخرب در سایر شبکه های اجتماعی
  • نحوه ایجاد طراحی سایت کاربرپسند
  • تلاش برای کاهش سرعت سایت به وسیله ارسال کد های مخرب

 

طراحی سایت

طراحی سایت

پیشگیری از سئو منفی طراحی سایت

متاسفانه برای پیشگیری از این اقدامات مخرب راهی پیدا نشده اما با بررسی به موقع طراحی سایت و نظارت های مستمر می توانید به صورت زود هنگام این فعالیت ها را تشخیص داده کمترین آسیب را ببینید و به سرعت به جبران آسیب های وارد شده بپردازید. به این ترتیب پی در پی لینک های طراحی سایت خود را بررسی کنید. همچنین گزارش ورودی و خروجی سایت را بررسی کنید تا در صورت کاهش نرخ ترافیک و افزایش نرخ خروج از سایت به دنبال علت بگردید. به علاوه می توانید به کمک Google webmaster tools از حمله ی هکرها و لینک های منفی از طراحی سایت های دیگر مطلع شوید.