طراحی سایت با زبان کد نویسی XML
سئو منفی در طراحی سایت چیست
21/05/2019
آشنایی با فرمت های صوتی طراحی سایت
22/05/2019
نمایش همه

نحوه عملکرد ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت

طراحی نرم افزار

طراحی سایت

طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

نحوه عملکرد ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت همه ایمیل های ارسالی شما در طراحی سایت یکسان نیستند و تفاوت آنها هنگامی است 4 معیار اندازه گیری می شود. دو دسته ایمیل در طراحی سایت وجود دارد امااین تفاوت هیچ ارتباطی به محتوای ایمیل ندارد .در عوض این دسته بندی نحوه دریافت ایمیل به مشتریان رادر طراحی سایت توصیف می کند .

 

ایمیل های انبوه یا فراگیر طراحی سایت

ایمیل های فراگیر به طور دستی انجام و برنامه ریزی می شوند  و از نرم افزار بازاریابی ایمیل شما به بسیاری از افراد به صورت یکباره ارسال می شود .این ایمیل ها برای ارتباطات جمعی هستند. ایمیل فراگیردر طراحی سایت  از نظر معیارهای مهم ایمیل به آسانی ارزیابی می شوند ایمیل های فراگیر از نظر معیار های مهم ایمیل به آسانی ارزیابی می شوند  به این دلیل که همه ایمیل ها در زمان مشابه ارسال شده و دیتای گزارش شده در مورد همه ایمیل ها به صورت جمع شده هستند در زیر نمونه ای از گزارش ایمیل فراگیر آورده شده است .

 

نموه کد طراحی سایت

معیارهای ایمیل مارکتینگ در طراحی سایت که به صورت اتوماتیک گزارش شده است

درحالیکه پلیتفرم عدم تعامل را ارائه نمی دهید می توانید به آسانی از فرمولی که در بالا ذکر شد محاسبه کنید .

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

ایمیل اتوماتیک طراحی سایت

از سوی دیگر ایمیل هایی که به صورت اتوماتیک هستند بیشتر مانند نامه شخصی عمل می کنند آنها به گیرنده شخصی سفارشی سازی شده اند. معمولا شامل اطلاعات بیشتری در مورد یک مشتری وعلایق آنها در طراحی سایت می باشد .این ایمیل ها بر اساس اقداماتی که مشتریان انجام داده اند ارسال می شود و مانند اینکه مشتری کارهایی مانند .پر کردن فرم را انجام می دهد .یا محصولی را می خرد یا صفحه طراحی سایت خاصی را می بندد در حال یکه شخصی سازی بالاتر بدان معنا است که این ایمیلها معمولا بهتر از ایمیل ها ی فراگیردر طراحی سایت  هستند .همچنین رد یابی و ارزیابی آنها پیچیده تر است زیرا دیتا همیشه به صورت اتوماتیک برای اینها به صورت جمع شده و یک جا نمی باشد و گزارش ها در سطح یک مخاطب در طراحی سایت ارائه می شود .